Calvin Harris – 18 months: історія одного брехуна

Ще півтори року тому ім’я Кельвіна Гарріса було знайоме лише деяким поціновувачам британської танцювальної музики. Наразі це один із найпопулярніших хітмейкерів, з яким модно співпрацювати та записувати треки. Різкий зліт популярності Кельвіна пояснюється шаленої популярністю супер-хіта “We Found Love” барбадоської співачки Ріанни, а потім – помірно відомих пісень Шеріл та Scissor Sisters, продюсером котрих виступив ді-джей. Тепер >Кельвін забирає всі статуетки престижних премій в “електроних” номінаціях та дозволяє собі критикувати музичний стиль зірок найвищого рівня, серед яких навіть Леді Гага. У якості підтвердження свого таланту хітмейкера днями Кельвін випустив ще свою нову платівку “18 months”, майбутній успіх якої гарантований по всьому світу.

Вжити до платівки “18 months” прикметник “нова” навіть якось важко – більша частина музичного наповнення так чи інакше вже давно була знайома меломанам. Крім вже згаданої “We Found Love”, до альбому увійшли пісні, що протягом 2012 року досягали перших сходинок чартів. Серед них, зокрема, “Bounce” з Келіс, “Let’s Go” з Ne-Yo та “We’ll Be Coming Back” з репером Example. Як бачимо, Кельвін вирішив не експерементувати знову з власним вокалом та пішов шляхом майстра клубної поп-культури Девіда Гетти, представляючи дуети з відомими (і не дуже) співаками. Маю сказати, подібний ризик абсолютно не виправданий: вокальні здібності Кельвіна були оцінені публікою ще з виходом його найвідомішого треку “I’m Not Alone”, котрий свого часу навіть зміг зіштовхнути з першого місця британського рейтингу “Poker Face” Леді Гаги. До того ж, і в платівці “18 months” є беззаперечний хіт – “Feel So Close”,- у якому співочий талант Кельвіна просто неможливо переоцінити. Навіщо ж відходити на другий план, пропускаючи до мікрофону конкурентів?

Тим не менш, Кельвін вирішив не вбивати курку, що несе золоті яйця та представив у “18 months” дуети з Еллі Голдінг, Тайні Темпою та Флоренс Вельш. Деякі після цього обов’язково розчаруються у ді-джейських можливостях хітмейкера, деякі назвуть це унікальним стилем, але факти залишаються фактами – треки “I Need Your Love”, “Drinking From The Bottle” та “Sweet Nothing” з вищезазначенимим вокалістами майже не відрізняються один від одного. Однаковий біт, однакове аранжування, та майбутні однакові перши сходинки топів. Навіщо вигадувати велосипед?

Незрозуміло й те, кого хотів обдурити Гарріс, коли включив до треклисту “18 months” трек “Awooga”, який насправді є інструменталкою пісні “Remind Me Of You” скандалістів LMFAO, котрих декілька років тому продюсував діджей.


Беззаперечно вибухова з першого погляду платівка “18 months” при прослуховуванні насправді виявляється збіркою вже відомих хітів продюсера за останні 18 місяців. Додайте до цього хіт Ріанни, трек “Iron” НЕ Кельвіна Гарріса та інструменталку “Remind Me Of You”, котра тепер пафосно називається “Awooga” – от вам і довгоочікуваний альбом. Цікаво, що перед виходом свого попереднього альбому “Ready For The Weekend” у 2009 році Кельвін зробив заяву про те, що переносить вихід диску на декілька місяців – через те, що загубив в аеропорті валізу з оригінальними демо-вірсіями пісень. Пізніше ді-джей зізнається, що то була брехня і таким чином він намагався виграти час, аби закінчити альбом. Чергова подібна брехня нас очікує і у “18 months” – тож добре подумайте перед тим, як завантажувати альбом або, тим більше, купувати диск.

Загальна оцінка: 6 з 10.
В плейлист: Feel So Close, Drinking From The Bottle (feat. Tinie Tempah), Sweet Nothing (Feat. Florence Welch)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>